احمد مددی مدیرعامل پیکان شد

احمد مددی مدیرعامل پیکان شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال به عنوان مدیر جدید باشگاه پیکان منصوب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، با اهدای حکم از سوی مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو، احمد مددی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فرهنگی ورزشی رفاهی پیکان معرفی و جانشین حمید عباسی‌بنهنگی در این باشگاه شد.

دکتر احمد مددی از جمله مدیران باسابقه عرصه ورزش کشور محسوب می‌شود که پیش از این مدیرعاملي باشگاه استقلال، مدیريت مجموعه ورزشی آزادی، عضویت در هیات رئیسه و خزانه داری فدراسیون‌های پزشکی و ورزشی، دو و میدانی، معاونت ورزشی و سرپرستی باشگاه سایپا، مدیریت بین‌الملل فدراسیون وزنه‌برداری و عضویت در هیات مدیره شرکت ‌رادیاتور ایران را در کارنامه کاری خود بر عهده داشته است.

شایان ذکر است؛ عباسی بنهنگی روز 9 مرداد 1401 به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه پیکان انتخاب و معارفه شد و روز 25 مرداد 1402 و در مراسم تودیع، جای خود را به احمد مددی داد.

باشگاه پیکان، جزو قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود که ویترین بزرگی از افتخارات در رشته‌های گوناگون اعم از فوتبال، والیبال، شنا، دوچرخه‌سواری، بسکتبال، هندبال، شمشیربازی، فوتسال و ... در دو بخش آقایان و بانوان را در اختیار دارد. این باشگاه به عنوان یک کارخانه ستاره‌سازی شهرت دارد زیرا همواره توجه ویژه به آکادمی‌ها جهت پرورش بازیکنان مستعد در رده‌های سنی داشته و این موضوع را به عنوان یک فلسفه دنبال می‌کند. پیکان در ورزش کارگری نیز، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های کشور به حساب می‌آید و ورزشکاران پرسنل ایران‌خودرو با استفاده از امکانات و زیرساخت این باشگاه، در رشته‌های گوناگون به کسب افتخار مشغول هستند.

2636