روایت جالب ستاره رئال مادرید از رد کردن پیشنهاد بارسلونا برای پیوستن به کهکشانی‌ها

روایت جالب ستاره رئال مادرید از رد کردن پیشنهاد بارسلونا برای پیوستن به کهکشانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- رودریگو جزئیات انتقال خود به رئال مادرید را فاش کرده و اقرار کرده است که برای آمدن به سانتیاگو برنابئو، فرصت پیوستن به بارسلونا را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، این ستاره برزیلی در سال 2019 با انتقالی 38.5 میلیون پوندی به رئال مادرید پیوست و از آن پس به یکی از مهره‌های لوس بلانکوس تبدیل شده است. رودریگو به همراه مادریدی‌ها دو بار در لالیگا، یکبار در جام باشگاه‌های جهان و یکبار در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی را تجربه کرده است؛ گل‌های معروف او در دقایق 90 و 91 نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچستر سیتی، زمینه ساز قهرمانی تیمش در چمپیونزلیگ بود. این ستاره برزیلی فصل جدید را نیز با فرم خوب خود آغاز کرده است و در اولین بازی رئال مادرید در فصل 24-2023 لالیگا گلزنی کرد.

رودریگو در مصاحبه جدید خود از نحوه انتقالش به رئال مادرید صحبت کرده است و فاش کرده که در ابتدا پیشنهادی از بارسلونا دریافت کرده اما تصمیم گرفته تا برای پیشنهاد رئال مادرید صبر کند، او در اینباره گفت:" در اصل همه کارهای انتقال به بارسلونا انجام شده بود و فقط امضای قرارداد باقی مانده بود. من از پدرم پرسیدم که خبری از رئال مادرید نشده است؟ و خبری نبود. من از او خواستم تا آخر هفته صبر کند زیرا یک بازی در پیش داشتم و گفتم در این بازی خودم را نشان خواهم داد و رئال مادرید مرا خواهد دید. با ویتوریا بازی داشتیم و من 3 گل به ثمر رساندم و یک پاس گل هم برای هم تیمی ام فرستادم. ما 5-2 بازی را بردیم و در طول آن بازی بود که رئال مادرید با پدرم تماس گرفت و حتی نیازی به درخواست پدرم نبود. آن‌ها از او پرسیدند که آیا من مایل به پیوستن به آن‌ها هستم و پدرم هم جواب من را می‌دانست. روز بعد من در حال استراحت بودم و داشتم بازی ویدیویی انجام می‌دادم، با مادرم در خانه بودیم و پدرم همان صبح بدون اینکه چیزی بگوید از خانه بیرون رفته بود. عصر آن روز به سانتوس رسید و وارد خانه شد. بدون اینکه کلمه ای با من و مادرم که دور میز بودیم حرف بزند، از کنار ما رد شد و به اتاقم رفت. او قبلا برای بازدید از مجموعه بارسلونا دیدن کرده بود و لباس بارسلونا را از آنجا آورده بود، لباس رئال را هم که خودم قبلا داشتم. او هر دو پیراهن را برداشت و به سمت من پرتاب کرد و گفت" حالا باید انتخاب کنی" من متوجه نشدم اما حتی به آن فکر هم نکردم زیرا انتخابم رئال مادرید بود."

2102