خبر بد برای آرسنالی‌ها؛ احتمال دوری طولانی مدت ستاره تازه‌وارد

خبر بد برای آرسنالی‌ها؛ احتمال دوری طولانی مدت ستاره تازه‌وارد

پایگاه خبری فوتبالی - یورین تیمبر مدافع هلندی آرسنال در دیدار با ناتینگهام فارست مصدوم شد و حالا احتمال دارد که برای مدتی طولانی از میادین به دور باشد. 

به گزارش فوتبالی، یورین تیمبر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 40 میلیون یورویی از آژاکس به آرسنال پیوست و به نظر می رسید که می تواند ترکیب میکل آرتتا را تقویت کند. اما در روز شنبه و در بازی هفته نخست لیگ برتر مقابل ناتینگهام فارست، این مدافع هلندی فقط 50 دقیقه توانست در زمین دوام بیاورد و به خاطر مصدومیت زانو از بازی خارج شد. 

به نقل از سایت گل، تیمبر در حال سپری کردن چند تست پزشکی است و دیلی میل مدعی است که آرسنال می ترسد برای چند ماه دیگر، تیمبر را در اختیار نداشته باشد. حتی باشگاه لندنی نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مصدومیت این مدافع هلندی جدی است، اما فعلاً نامی از مصدومیت پارگی رباط صلیبی به نبرد و بیشتر به مصدومیت زانوی راست اشاره کرد.

یورین برای مشخص شدن شدت و میزان مصدومیتش، باید چند آزمایش دیگر بدهد و به نظر می رسد که در چند روز آینده، تکلیف او مشخص شود. 

به هر حال این خبر خیلی بدی برای آرتتا بود و باید دید که آرسنال برای پر کردن جای تیمبر، دوباره در بازار فعالیت خواهد کرد یا خیر.

4416