اعتراف مدیر بایرن مونیخ به شکست خوردن از رئال مادرید

اعتراف مدیر بایرن مونیخ به شکست خوردن از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یان کریستین دریزن مدیر ارشد باشگاه بایرن مونیخ اعتراف کرد که آن ها در راه جذب کپا آریزابالاگا از رئال مادرید شکست خوردند.

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا در سال 2018 با مبلغ 80 میلیون یورو به چلسی پیوست و به عنوان گران ترین دروازه بان تاریخ شناخته شد. البته دوران این سنگربان اسپانیایی در استمفوردبریج با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. او در این تابستان مورد توجه دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار گرفت. باواریایی ها به خاطر مصدومیت مانوئل نویر و همچنین خروج یان زومر به دنبال جذب دروازه بان بودند و همچنین چند روز قبل اعلام شد که تیبو کورتوا به مصدومیت پارگی رباط صلیبی دچار شده و فصل را از دست خواهد داد و به همین خاطر می خواهند کپا را جذب کنند. 

به نقل از سایت گل، دریزن به خبرنگاران گفت: "دیروز یا روز قبل آن، ما خیلی به جذب کپا نزدیک بودیم. ما به دروازه بان دوم نیاز داریم و می خواستیم امروز یا فردا، خبر جذب کپا آریزابالاگا را به صورت رسمی اعلام کنیم. گزینه های دیگری هستند، اما نمی خواهم چیزی بگویم. می دانم که تا قبل از یک سپتامبر، راه حلی برای این مشکل پیدا خواهیم کرد."

4416