ستاره سابق بارسلونا و آرسنال، گزینه سرمربیگری تیم المپیک فرانسه

ستاره سابق بارسلونا و آرسنال، گزینه سرمربیگری تیم المپیک فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - تیری انری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال فرانسه در سالهای اخیر وارد دنیای مربیگری شده است و حالا این فرصت را دارد تا در المپیک پاریس در سال آینده، روی نیمکت تیم ملی کشورش بنشیند.

به گزارش فوتبالی، لوپاریزین گزارش داده است که تیری انری یکی از مدعیان اصلی تبدیل شدن به سرمربی بعدی تیم امیدهای فرانسه در مسابقات المپیک در سال 2024 به شمار می رود.  آنری تجربه خوبی از سرمربیگری در موناکو ندارد اما سالها دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک بوده است و به همین خاطر به نظر می رسد که توان مدیریت ستارگان را دارد. البته آنری تنها گزینه نیست و گزینه هایی نظیر صبری لاموشی، ژولین استفان و ژوسلین گورونک دیگر نامزدهای تصدی این پست هستند.

آخرین تجربه سرمربیگری برای آنری در مونترال ایمپکت بود که تا فوریه 2021 هدایت این تیم را به عهده داشت. وی بعد از آن به عنوان کارشناس تلویزیونی لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا  فعالیت کرده است. 

علاوه بر بازیکنان زیر 23 سال، سه ستاره بالای 23 سال نیز می توانند در لیست تیم المپیک فرانسه برای المپیک قرار بگیرند که کیلیان امباپه ستاره پی اس جی برای حضور در این مسابقات ابراز علاقه کرده است.  در حقیقت کیلیان به شدت علاقمند است تا با کسب مدال طلای المپیک، کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

4125