بازگشت غافلگیر کننده ستاره سابق چلسی به لیگ جزیره

بازگشت غافلگیر کننده ستاره سابق چلسی به لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی – راس بارکلی پس از انتقال غافلگیر کننده اش به لوتون تاون، ادعا کرده است که از بازگشت به لیگ جزیره، هیجان زده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق تیم‌های اورتون و چلسی، با انتقالی رایگان به تیم تازه صعود کرده لوتون تاون پیوسته است. او که زمانی به عنوان یکی از بهترین استعدادهای انگلیسی نامیده می‌شد، پس از جدایی از اورتون در ماه ژانویه، دورانی همراه با افت را در لوشامپیونه سپری کرد.

اگرچه بارکلی در ابتدای دوران حضور مائوریتسیو ساری، عملکرد خوبی داشت اما نتوانست خود را به یکی از یازیکنان ترکیب اصلی این تیم تبدیل کند و حتی یک فصل را نیز در تیم استون ویلا گذراند، هرچند  در دوران حضورش در چلسی موفق شد به همراه این تیم در جام حذفی، لیگ اروپا و جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی برسد. او در تابستان گذشته، قراردادش را با چلسی فسخ کرد و به دوران حضورش در این تیم پایان داد، دورانی که با انجام 100 بازی و ثبت 12 گل و 11 پاس گل همراه بود.

او درباره این انتقال گفت:" چرا لوتون؟ آن‌ها این همه راه را تا رسیدن به اینجا طی کرده اند و داستان جذابی دارند، برای خود من هم شخصا بازگشت به لیگ جزیره انگیزه مهمی بود. من هنوز هم نسبتا جوان هستم و در چند سال گذشته آنقدری که دوست داشته ام بازی نکرده ام اما انرژی زیادی ذخیره و از خودم مراقبت کرده ام. پس اینجا بودن عالی است و چیزهای زیادی برای نمایش دادن دارم و آماده و با انگیزه ام."

2102