بازیکنی که مورینیو و رم را دلخور کرد

بازیکنی که مورینیو و رم را دلخور کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه شروع لیگ ایتالیا، رم با یک مشکل غیرمنتظره مواجه شده است: نمانیا ماتیچ.

به گزارش فوتبالی، هافبک 35 ساله صربستانی تصمیم گرفته که از رم جدا شود و به جالوروسی ها فشار می آورد تا اجازه انتقالش به رن در لیگ فرانسه را صادر کنند. مورینیو و رم از این که ماتیچ حالا چنین تصمیمی گرفته به شدت دلخور هستند چرا که بدون اجازه آنها با باشگاه فرانسوی مذاکره کرده است و در حالی که فقط سه روز تا شروع لیگ ایتالیا باقی مانده، دست تیمش را در پوست گردو گذاشته است.

کوریره دلوا اسپورت گزارش داده است که رم در تلاش است تا در صورت جدایی ماتیچ، جایگزین وی را مشخص کند. لئاندرو پاردس هافبک آرژانتینی و مازاد یوونتوس یکی از گزینه های آنها است. رناتو سانچز پرتغالی که در پی اس جی جا نیافتاده و به دنبال جدایی است هم گزینه ای دیگر است. 

ماتیچ سال گذشته با اتمام قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شده بود که در فصل گذشته در رم حضور داشت. این بازیکن حالا تصمیم گرفته که چالشی جدید را در لیگ فرانسه داشته باشد و با باشگاه رن به توافق رسیده است، مسئله ای که مورینیو را به شدت ناراحت کرده است. ماتیچ امروز در تمرینات گروهی رم شرکت نکرد. جالوروسی ها در روزهای اخیر ایبانیز را هم به لیگ عربستان واگذار کرده اند.

4125