وقتی رونالدو در یک بازی دو بار از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد

وقتی رونالدو در یک بازی دو بار از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در سال هایی که جوان تر بود توانایی ویژه و بالایی در گل کردن ضربات ایستگاهی داشت.

به گزارش فوتبالی، البته رونالدو در حال حاضر هم گاهی اوقات موفق می شود که از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند اما در سال های قبل تر، هر گاه رونالدو پشت یک ضربه ایستگاهی قرار می گرفت، بوی گل می آمد.

کریستیانو رونالدو در یک بازی موفق شد دو بار از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کند. در هفته سی و هفتم از رقابت های لالیگا در فصل 2010/11، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه خانگی تیم ویارئال به مصاف هم رفتند و در نهایت در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. دو گل رئال مادرید را در آن بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند و یکی از گل ها را مارسلو زد.

کریستیانو رونالدو در آن بازی هر دو گل خود را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. در حقیقت ستاره پرتغالی گل اول خود را در دقیقه 22 و گل دوم خود را در دقیقه 93 وارد دروازه ویارئال کرد.

در آن زمان دیگو لوپز دروازه بان ویارئال بود و دو کاشته از رونالدو در آن بازی دریافت کرد. دیگو لوپز در فصل 2012/13 و 2013/14 در رئال مادرید حضور داشت و با رونالدو هم‌تیمی شد.

1471