عکس؛ تقدیر اسپورتینگ لیسبون از رونالدو در طراحی پیراهن جدیدش

عکس؛ تقدیر اسپورتینگ لیسبون از رونالدو در طراحی پیراهن جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه اسپورتینگ لیسبون، همزمان با رونمایی از پیراهن سوم خود، به کریستیانو رونالدو ادای احترام کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو محصول آکادمی تیم اسپورتینگ لیسبون بوده است و قبل از انتقال بزرگش به منچستر یونایتد در سال 2003، 30 بازی را برای تیم بزرگسالان این باشگاه انجام داد. رونالدو در اولدترافورد پایه‌های تبدیل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان جهان را بنا کرد و مسیر درخشان حرفه ای فوتبالی اش را شروع کرد، مسیری که او را به رئال مادرید، یوونتوس و النصر هدایت کرد.

حالا پس از 20 سال از گذشت آخرین بازی کریستیانو برای اسپورتینگ، این تیم پرتغالی از پیراهن سوم تیم خود رونمایی کرده است، پیراهنی که با طرح خود به این ستاره 38 ساله ادای احترام کرده است. این پیراهن با طراحی مشکی و طلایی خود، یادآور پیراهن این تیم در دوران حضور رونالدو در این تیم است؛ همچنین نشان معروف CR7 نیز بر روی قسمت جلویی لباس دیده می‌شود.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون با انتشار پستی در اینباره نوشت:" با ما در زمان سفر کنید. از 6 ام آگوست 2003 تا 6 ام آگوست 2023. 20 سال از ورزشگاه خوزه آلوالاده و کسی که بعد آن صاحب 5 توپ طلا شد می‌گذرد، بهترین‌های دنیا باهم یکی و متحد شده اند. 20 داستان برای تعریف کردن. اسپورتینگ، کریستیانو و نایکی، همه با هم در پیراهن جدید ما."

رونالدو تنها یک فصل را در اسپورتینگ لیسبون سپری کرد و موفق شد در فصل 03-2002 در 31 بازی برای این تیم، 5 گل و 6 پاس گل را به ثمر برساند و سپس تنها با مبلغ 12 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست.

2102