آتالانتا جایگزین هویلوند را انتخاب کرد

آتالانتا جایگزین هویلوند را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - درست در روزی که منچستریونایتد خبر جذب راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی را از آتالانتا با 10+75 میلیون یورو به صورت رسمی اعلام کرد، باشگاه ایتالیایی نیز برای خرید جانشین او به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که جیانلوکا اسکاماکا همین امشب راهی برگامو می شود تا با اتالانتا قرارداد امضا کند. این مهاجم، فصل گذشته به وستهام ملحق شد اما اولین سالش در لیگ انگلیس موفق نبود و دوباره به کشورش باز خواهد گشت. آتالانتا برای خرید اسکاماکا 25 میلیون یورو می پردازد و از سویی وستهام هنوز ده درصد از انتقالش در آینده را حفظ خواهد کرد.

اسکاماکا که 24 سال سن دارد، تجربه حضور در ساسولو ، جنوا و آسکولی در فوتبال ایتالیا را دارد و در فوتبال هلند نیز برای تیم هایی نظیر آیندهوون و زووله بازی کرده است. این بازیکن یکی از آینده دارترین مهاجمان فوتبال ایتالیا به شمار می رود و حالا پس از تجربه ای ناکام در لیگ انگلیس این فرصت را دارد تا در آتالانتا مسیر فوتبالش را احیا کند. بدین ترتیب تیم ایتالیایی خیلی سریع جایگزین هویلوند را به خدمت گرفت. آنها سال گذشته برای خرید راسموس سرمایه گذاری کرده بودند و حالا این بازیکن را با مبلغ خوبی به اولدترافورد فرستادند.

4125