رسمی؛ دروازه‌بان اسپانیایی به چلسی پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان اسپانیایی به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - از زمان جدا شدن ادوارد مندی از چلسی و رفتن او به الاهلی عربستان، آبی پوشان لندنی به دنبال جذب یک دروازه بان جدید بودند و در نهایت دروازه بان برایتون را جذب کردند.

به گزارش فوتبالی، رابرت سانچز، دروازه بان اسپانیایی برایتون خرید جدید چلسی است. این بازیکن از سال 2013 تاکنون در خدمت باشگاه برایتون بوده است. در حقیقت رابرت سانچز محصول آکادمی باشگاه برایتون است و پس از آن به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کرده است و اکنون هم این تیم را ترک می کند.

رابرت سانچز در حال حاضر 25 سال سن دارد. او سابقه دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا را هم دارد و از سال 2021 تاکنون دو بازی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده است.

رابرت سانچز با مبلغ 20 میلیون پوند راهی چلسی شده است. چلسی 20 میلیون پوند به طور مستقیم برای خرید رابرت سانچز به برایتون پرداخت کرده است و 5 میلیون پوند هم در بند های دیگر قرارداد انتقال این بازیکن قرار داده شده است.

این دروازه بان اسپانیایی قراردادی هفت ساله با چلسی بسته است و قرار است تا سال 2030 در خدمت آبی پوشان لندنی باشد. به نظر می رسد که چلسی برای بلند مدت روی این بازیکن حساب باز کرده است.

1470