پیشنهاد سعودی‌ها به ویلیان، تنها 10 روز پس از تمدید قراردادش با فولام

پیشنهاد سعودی‌ها به ویلیان، تنها 10 روز پس از تمدید قراردادش با فولام

پایگاه خبری فوتبالی – الشباب عربستان تنها ده روز پس از اینکه ویلیان قراردادش را با تیم فولام تمدید کرد، مذاکراتی را برای جذب او آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، ویلیان 34 ساله که تابستان سال گذشته به صورت رایگان به فولام پیوست با نمایش خوب متداوم خود تحسین‌ها را در بین طرفداران این تیم برانگیخت و موفق شد در 30 بازی برای این تیم 5 گل و 6 پاس گل را به ثبت برساند. هرچند ویلیان 7 سال درخشان را در چلسی گذراند و با این تیم دو جام لیگ جزیره و یک جام لیگ اروپا را کسب کرد، اما قبل از بازگشت دوباره به لیگ برتر و حضور در ترکیب تیم فولام، دوران کابوس واری را در آرسنال و کورینتیانس گذراند. هرچند قرارداد قبلی او با فولام به اتمام رسید اما توسط مارکو سیلوا، سرمربی این تیم قانع شد تا قرارداد جدید یک ساله‌ای که گزینه‌ای برای تمدید یک سال دیگر دارد با این تیم به امضا برساند.

به نقل از فابریتزیو رومانو، الشباب عربستان علاقع شدیدی به جذب ویلیان دارد و حتی پیشنهادی رسمی برای این بازیکن برزیلی ارسال کرده است. بازیکنان در حال حاضر درباره این پیشنهاد در حال مذاکره است. این اتفاق برای ویلیان تازه نیست؛ او قبل از پیوستن به چلسی در آخرین ساعات، حتی در تست‌های پزشکی تاتنهام نیز شرکت کرده بود. تیم‌های سعودی که در این تابستان لیگ جزیره را شخم زده اند به نظر قصد ندارند از این مسیر منصرف بشوند.

2102