هیجان‌زدگی ستاره منچستریونایتد از خرید جدید 73 میلیون پوندی

هیجان‌زدگی ستاره منچستریونایتد از خرید جدید 73 میلیون پوندی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد تنها چند قدم با عقد قرارداد با راسموس هویلوند ستاره دانمارکی آتالانتا قرار دارد و حالا کریستین اریکسن راجع به حضور هم وطنش در الدترافورد با خبرنگاران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هویلوند 20 ساله به عنوان یکی از پدیده های ناب فوتبال اروپا شناخته می شود و حالا قرار است که جای خالی یک مهاجم شماره 9 و گلزن را در ترکیب منچستریونایتد پر کند. شیاطین سرخ چند هفته است که با سران آتالانتا در حال مذاکره می باشند و گفته می شود این معامله با 73 میلیون پوند انجام خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، اریکسن هافبک دانمارکی به PA Sport راجع به حضور هویلوند در ترکیب شیاطین سرخ گفت: "او چه بازیکنی است؟ باید بگویم که یک مهاجم 9 فوق العاده است. او در سال گذشته پیشرفت محسوسی داشته است. از سال اولی که او را در تیم ملی دانمارک دیدم، همیشه زیر نظرش داشتم و باید بگویم که بازیکن فوق العاده خوبی است. فکر می کنم چون رسانه ها زیاد به دانمارک توجه نمی کنند، باعث شده تا بسیاری از مردم جهان او را نشناسند، اما باید بگویم که راسموس انسان خوب و یک بازیکن گلزن است. بازی های او را در آتالانتا نگاه کنید تا متوجه منظور من بشوید."

4416