پیشنهاد عجیب اینتر برای جذب گزینه جدید خود برای جانشینی لوکاکو

پیشنهاد عجیب اینتر برای جذب گزینه جدید خود برای جانشینی لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر در حال آماده سازی پیشنهادی برای جذب فولارین بالوگان، مهاجم آرسنال است که شامل یک سال حضور قرضی مهاجم آمریکایی آرسنال در اینتر و بندی اجباری برای جذب دائمی او است.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم جوان پس از 21 گلی که فصل گذشته، طی دوره قرضی‌اش در لوشامپیونه برای رنس به ثمر رساند، به گزینه محبوبی برای تیم‌های اروپایی تبدیل شده است. بالوگان که حضور در تیم ملی آمریکا را به انگلیس ترجیح داد، توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. اینتر مایل است تا در ادامه کوچ بازیکنان آمریکایی به سری آ در این تابستان، این ستاره 22 ساله را به جوزپه مه آتزا بیاورد؛ اما نمی‌تواند مبلغ درخواستی 40-50 میلیون یورویی آرسنال برای ستاره خود را برآورده کند و در نتیجه مذاکرات بر سر معامله پیچیده ای که هر دو طرف را راضی کند، ادامه دارد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت، نراتزوری می‌خواهد بالوگان را با قراردادی قرضی به مدت یک سال به ایتالیا بکشاند و سپس با قرار دادن بندی 35 میلیون یورویی پس از یک سال این قرارداد دائمی شود. با توجه به مبلغ درخواستی و شرایط آرسنال، این پیشنهاد عجیب به نظر می‌رسد و باید دید پاسخ آرسنال به آن چه خواهد بود.

اینتر، در صورتی که موفق به تکمیل قرارداد بالوگان نشود، ممکن است توجه خود را به آن سر لندن و مهاجم تیم وستهم، اسکاماکا، معطوف کند؛ بازیکنی که توسط دو غول فوتبالی شهر میلان مورد توجه قرار گرفته است.

2102