رئال سوسیداد به دنبال بازیکن طرد شده شیاطین سرخ

رئال سوسیداد به دنبال بازیکن طرد شده شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی – رئال سوسیداد در حال مذاکره با منچستر یونایتد برای جذب دونی فن د بیک است.

به گزارش فوتبالی، تیم لالیگایی همچنین به سرجیو رگیلون که به نظر جایی در برنامه‌های پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام ندارد، علاقه مند است. فن د بیک پس از سه فصل کابوس واری که در اولدترافورد گذراند و در 60 بازی تنها دو گل و دوپاس گل را به ثبت رساند، انتظار می‌رود در این تابستان شهر منچستر را ترک کند.

او طی مدت حضورش در یونایتد، موفق نشد جایگاه برونو فرناندز را به خطر بیاندازد و حتی آمدن تن اخ، سرمربی سابقش در آژاکس نیز تغییری در وضعیت او به وجود نیاورد. این بازیکن هلندی در فصل 2022-23 تنها ده بازی که چهارتای آن‌ها را از ابتدا آغاز کرد، برای یونایتد به انجام رساند و فصل نیز با مصدومیت سنگین زانو برایش در ژانویه به پایان رسید. با توجه به اضافه شدن میسون مونت به اردوی شیاطین سرخ، به نظر می‌رسد هیچ جایی برای این بازیکن 26 ساله در ترکیب یونایتد وجود نداشته باشد، بازیکنی که سولشر با مبلغ 40 میلیون پوند به اولدترافورد آورد. فن د بیک اخیرا میل خود به جدایی را ابراز کرده است.

حالا طبق گزارش‌ها راهی برای خروج این بازیکن از یونایتد پیدا شده است و رئال سوسیداد در حال مذاکره با یونایتد برای جذب قرضی این بازیکن هلندی است و مایل است تا بندی برای خرید او به ارزش 8 میلیون پوند، در قرارداد بگنجاند اما منچستری‌ها برای هافبک خود که 2 سال دیگر با این تیم قرارداد دارد، 20 میلیون پوند می‌خواهند.

2102