هافبک سابق رئال مادرید به بتیس پیوست

هافبک سابق رئال مادرید به بتیس پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو هافبک سابق رئال مادرید به بتیس پیوست.

به گزارش فوتبالی، ایسکو به عنوان جانشین کانالس به بتیس ملحق شد. مانوئل پلگرینی که با ایسکو در مالاگا کار کرده بود، شخصا خواستار انتقال این بازیکن شد. بدین ترتیب ایسکو تست پزشکی را پشت سر گذاشت و با باشگاه آندلوسی قرارداد بست.

ایسکو در زمستان گذشته با فسخ قراردادش با سویا به بازیکن ازاد تبدیل شد و بعد از آن بدون تیم بود. او در تابستان گذشته به انتقال به یونیون برلین نیز خیلی نزدیک بود اما در نهایت انتقالش محقق نشد. ایسکو در نهایت تصمیم گرفت که به باشگاه بتیس ملحق شود. 

ایسکو به شکل بدی از سویا کنار گذاشته شد چرا که به گفته خودش با مونچی مدیر ورزشی این تیم درگیری لفظی  و فیزیکی پیدا کرده بود و حالا به تیمی می رود که دشمن دیرینه سویا بوده است. قطعا حضور او در دربی های آندلوس می تواند خیلی جذاب باشد چرا که هواداران سویا در پیزخوان احتمالا برخورد تندی با بازیکنی خواهند داشت که او را خائن می دانند. 

مانوئل پلگرینی مربی شیلیایی در یکی از بهترین بخش های دوران فوتبال ایسکو در مالاگا در کنار او بود و حالا این دو دوباره در کنار همدیگر حضور خواهند داشت و امیدوارند که فصل خوبی را در تیم آندلوسی داشته باشند.

4125