رسمی؛ مارسل سابیتزر به بروسیا دورتموند پیوست

رسمی؛ مارسل سابیتزر به بروسیا دورتموند پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – مارسل سابیتزر، بازیکن 29 ساله بایرن مونیخ بر سر قراردادی 4 ساله با دورتموند به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 29 ساله که نیمه دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در منچستر یونایتد حضور داشت، با امضای قراردادی 4 ساله به دوران دو ساله حضورش در میان باواریایی‌ها پایان داد.

سابیتزر که سابقه حضور در تیم لایپزیگ را نیز دارد در مصاحبه با وبسایت دورتموند گفت:" نمی‌توانم برای پیوستن به تیم و پوشیدن لباس دورتموند صبر کنم. صحبت با مدیران دورتموند عالی بود و به من ثابت کرد که باشگاه در سال‌های آینده چقدر جاه طلب خواهد بود. می‌خواهم مشتاقانه سهم خودم در رسیدن دورتموند به این اهدافش را ایفا کنم و دوباره در نزدیک ترین زمان ممکن، به طرفداران دلیلی را برای شادی بدهیم." 

سباستین کل، مدیر ورزشی دورتموند، به همراه سابیتزر به باقی تیم در آمریک خواهد پیوست و در باره این این چنین گفته است:" مارسل بازیکن با تجربه ای است که سال‌هاست در بالاترین سطح بین المللی بازی کرده است. ما متقاعد شده ایم که شخصیت او نیز رکن مهمی از تیم ما خواهد بود و به ما کمک خواهد کرد که در بازی‌های طاقت فرسا موثر تر از قبل عمل کنیم."

دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند طی سال‌های گذشته بازیکنان زیادی مانند لواندوفسکی، ماریو گوتزه، متس هوملز و ... را بین همدیگر جا به جا کرده اند و حالا سابیتزر نیز به این لیست اضافه شده است.

2102