مقصد دروازه‌بان ناراضی بایرن مونیخ مشخص شد

مقصد دروازه‌بان ناراضی بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر نوبل دروازه بان بایرن مونیخ تصمیم گرفت که باواریایی ها را ترک کند و با مبلغی کمتر از یک میلیون یورو و کاهش دستمزدش راهی باشگاه اشتوتگارت خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان سابق شالکه دوست نداشت که در بایرن مونیخ بماند و به همین خاطر در مراسم معارفه تیم در آلیانز آرنا در روز یکشنبه حضور نداشت و تصمیم گرفت که در تور پیش فصل و سفر به ژاپن هم حضور نداشته باشد. 

در حقیقت نوبل به صورت قرضی راهی اشتوتگارت می شود که مبلغ انتقالش بر اساس تعداد بازیهایش در طول فصل، مشخص خواهد شد. این دروازه بان 26 ساله برای حضور در اشتوتگارت حاضر شد تا دستمزدش را کاهش بدهد.

لیدز یونایتد هم به خرید نوبل علاقمند بود اما این بازیکن دوست نداشت که به لیگ دسته دوی انگلیس برود.  نوبل به هیچ وجه دوست نداشت که در بایرن مونیخ بماند و نیمکت نشین نویر شود. این بازیکن در دو فصل اخیر قرضی در موناکو حضور داشت و می خواست در جایی باشد که به صورت مداوم بازی کند. 

در حال حاضر نوبل هنوز دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد.  به نظر می رسد که به جز نوبل، دروازه بان دیگر این تیم یعنی یان سومر نیز در مسیر جدایی قرار دارد و راهی اینتر خواهد شد. بدین ترتیب بایرن باید به فکر خرید دروازه بان ذخیره برای نویر باشد.

4125