بازیکنی که 23 روز پیش با النصر به توافق رسیده بود، راهی گالاتاسرای شد

بازیکنی که 23 روز پیش با النصر به توافق رسیده بود، راهی گالاتاسرای شد

پایگاه خبری فوتبالی - سدریک باکامبو مهاجم سابق ویارئال و المپیک مارسی در حالی که 23 روز پیش تصمیم گرفته بود که راهی فوتبال امارات شود، ناگهان مسیرش را عوض کرد و راهی فوتبال ترکیه شد.

به گزارش فوتبالی، باکامبو با دستمزد سالانه 1.3 میلیون یورو به گالاتاسرای پیوست.  بازیکن کنگویی در روز 30 ژوئن از المپیاکوس خارج شد تا به صورت رایگان به النصر امارات ملحق شود. این بازیکن اما در نهایت به این نتیجه رسید که هنوز می تواند در بالاترین سطح بازی کند و بدین ترتیب به گالاتاسرای در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ کمک خواهد کرد. 

گالاتاسرای فردا باید در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ به مصاف زالگریس برود و به همین خاطر گالاتاسرای سخت تلاش کرد تا هر چه زودتر قرارداد این بازیکن را ثبت کند و بتواند او را در لیست این بازی قرار بدهد.

باکامبو بدین ترتیب قراردادی سه ساله با دستمزد سالانه 1.3 میلیون یورو با گالاتاسرای امضا کرد. او فصل گذشته آقای گل لیگ یونان شده بود و هجده گل به ثمر رسانده بود و حالا قرار است که فوتبالش را در لیگ ترکیه ادامه بدهد. بدین ترتیب باشگاه النصر امارات که تصور می کرد این بازیکن را به خدمت گرفته، حسابی ناامید شد و باید به دنبال خریدی دیگر در خط حمله باشد.

4125