عکس؛ شوخی کاپیتان میلان با مهاجم رئال مادرید

عکس؛ شوخی کاپیتان میلان با مهاجم رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در اولین بازی پیش فصل خود در مقابل میلان در ورزشگاه رزبول در لس آنجلس با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در نیمه اول بازی با نتیجه دو بر صفر عقب افتاد اما در نیمه دوم کامبک زد و با نتیجه سه بر دو پیروز شد. بدین ترتیب کارلو آنچلوتی و چهره های جدید تیمش نظیر جود بلینگام، فران گارسیا و براهیم دیاز توانستند شروع خوبی را برای پروژه جدیدشان داشته باشند.

یکی از نکات جالب پیش از بازی مربوط به رویارویی دوباره براهیم دیاز و تئو هرناندز بود. این دو بازیکن در سه فصل اخیر در میلان در کنار همدیگر بازی می کردند و رابطه خوبی داشتند. براهیم پس از سه فصل حضور قرضی در میلان به رئال مادرید برگشت و در بازی دوستانه مقابل روسونری ها نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت. در حقیقت این بازیکن در پست مهاجم نوک در سیستم 2-4-4 لوزی قرار گرفت که این پست به نظر می رسید که زیاد برایش مناسب نبود چون هماهنگی خوبی نداشت.

میلان در نیمه اول با گلهای توموری و رومرو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در نیمه دوم نوبت فدریکو والورده بود که دبل کند و وینیسیوس جونیوز نیز گلی دیگر را به ثمر رساند تا رئال مادرید با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کند.

4125