پاسخ محکم بایرن مونیخ به تیم‌های خواهان کیمیچ

پاسخ محکم بایرن مونیخ به تیم‌های خواهان کیمیچ

پایگاه خبری فوتبالی – بایرن مونیخ این موضوع را روشن ساخته است که موضع این تیم درباره جاشوا کیمیچ، ستاره خود تغییر نکرده است و اینکه هیچ تمایلی به صدور اجازه جدایی این بازیکن ندارد.

به گزارش فوتبالی، اخبار مربوط به احتمال جدایی کیمیچ در سر تا سر اروپا چرخیده است و تیم‌هایی مانند آرسنال، چلسی، لیورپول، منچستر سیتی و منچستر یونایتد به همراه بارسلونا و پاری سن ژرمن، همگی گوش به زنگ هر گونه احتمالی جهت جذب او هستند. منچستر سیتی و لیورپول محتمل ترین پیشنهاد دهنده‌ها برای کیمیچ در این تابستان بودند اما بایرن اصرار داشت که او قابل دسترسی نخواهد بود و هیچ گونه پیشنهادی برای این هافبک آلمانی پذیرفته نخواهد شد، اما دوباره اخبار زیادی حول احتمال جدایی کیمیچ از بایرن مونیخ پخش شده است. همین هفته، توماس توخل در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به شرایط کیمیچ اقرار کرده بود که در فوتبال، هرچیزی امکان پذیر است.

او در اینباره گفته بود:" این اتفاق غافلگیر کننده خواهد بود اما پنجره تابستانی است و به طور کلی هر چیزی ممکن است. هیچ فایده ای در این مسئله نیست که هر روز یک اسم را به میان بیاوریم و دوباره به نام دیگری اشاره کنیم."

کیمیچ که به عنوان یکی از ارکان اصلی بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به شمار می‌رود تا تابستان 2025 با بایرن قرارداد دارد و به نظر می‌رسد جدایی او از باوارایی‌ها بسیار بعید باشد.

2102