عکس؛ تونل وحشت بازیکنان بارسلونا برای خرید جدید این تیم

عکس؛ تونل وحشت بازیکنان بارسلونا برای خرید جدید این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - اوریول رومئو خرید جدید بارسلونا است و این بازیکن سی و یک ساله که قرار است جای بوسکتس را در بارسلونا پر کند، تمرینات خود را با آبی و اناری پوشان آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا امروز خرید رومئو از ژیرونا را نهایی کرد. این بازیکن در تمرینات بارسلونا حضور داشت و به نوعی اولین جلسه تمرینی خود را امروز با بارسلونا انجام داد. البته این تمرین اولین جلسه تمرینی عمرش در بارسلونا نبود چرا که این بازیکن بین سال های 2004 تا 2011 هم در باشگاه بارسلونا حضور داشته است و در آکادمی این تیم رشد یافته است.

در اولین جلسه تمرینی اوریول رومئو در بارسلونا، بازیکنان بارسا به شکل جالبی از او استقبال کردند. آن ها به شکل تونل در کنار هم ایستادند و خرید جدید بارسلونا از درون این تونل رد شد و از بازیکنان بارسلونا به شوخی کتک خورد.

این کار، یک کار مرسوم در تیم های مختلف است. در حقیقت وقتی بازیکنی به تازگی راهی یک تیم می شود، به این شکل در اولین جلسه تمرینی از او استقبال می شود. این قضیه در جشن تولد های بازیکنان هم مرسوم است و وقتی بازیکنی روز تولدش است، از هم‌تیمی های خود به این شکل کتک می خورد!

1471