رسمی؛ مدافع کره‌ای به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ مدافع کره‌ای به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کیم مین جائه، مدافع اهل کشور کره جنوبی به طور رسمی به بایرن مونیخ پیوست و به این ترتیب این بازیکن کار خود را در جمع باواریایی ها به زودی شروع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کیم مین جائه در فصل گذشته در باشگاه ناپولی حضور داشت و عملکرد خوبی در این تیم داشت. کیم مین جائه در خط دفاع ناپولی تاثیر قابل توجهی روی قهرمانی این تیم در رقابت های سری آ ایتالیا داشت و اکنون در این تابستان مشتری های خوبی داشته است و به این ترتیب تصمیم گرفت که ناپولی را ترک کند. کیم مین جائه در حال حاضر 26 ساله است و به بایرن مونیخ پیوسته است.

قرارداد کیم مین جائه با بایرن مونیخ به مدت پنج سال اعتبار خواهد داشت و این بازیکن تا سال 2028 قرار است در بایرن مونیخ توپ بزند و باید دید که عملکرد او در جمع باواریایی ها به چه شکل خواهد بود.

کیم مین جائه پس از پیوستن به بایرن مونیخ گفت:" پیوستن به بایرن مونیخ رویای هر بازیکنی است. من منتظر تمام اتفاقات خوبی هستم که در مونیخ قرار است برایم رقم بخورد. برای من این یک شروع جدید است."

کیم مین جائه که یک متر و نود سانتی متر قد دارد و یک مدافع قد بلند به حساب می آید، از سال 2017 به تیم ملی کره جنوبی دعوت می شود.

1470