گزینه بعدی اینتر برای خط حمله پس از شکست در جذب لوکاکو

گزینه بعدی اینتر برای خط حمله پس از شکست در جذب لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی – اینتر میلان پس از اینکه لوکاکو در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار گرفته، در حال بررسی احتمال جذب فولارین بالوگان مهاجم جوان آرسنال است.

به گزارش فوتبالی، لوکاکو فصل گذشته را به صورت قرضی در سن سیرو گذراند و در طول فصل علاقه خود به انتقال دائمی به این تیم را پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نشان داده بود. هرچند، رسانه‌های ایتالیایی طی روزهای اخیر ادعا کرده اند که مهاجم بلژیکی از نظر خود برگشته و در عوض مایل است تا به رقیب اینتر، یوونتوس بپیوندد.

به نقل از گاتزا دلو اسپورت، با توجه به کاهش احتمال بازگشت دائمی لوکاکو به اینتر، این تیم فلوریان بالوگان، مهاجم جوان آرسنال را به عنوان گزینه بعدی خود برای تقویت خط حمله‌اش در صورت شکست در جذب لوکاکو در نظر دارد. 

پس از عدم موفقیت در راهیابی به تیم اصلی آرسنال و سپس دوره قرضی نچندان درخشانی که بالوگان در تیم میدلزبرو داشت، این مهاجم جوان دوره فوق‌العاده ای را در تیم رنس فرانسه سپری کرد و با 21 گلی که در 37 بازی در لوشامپیونه به ثمر رساند تنها کیلیان امباپه، الکساندر لاکازت و جاناتان دیوید را بالا تر از خود در لیست برترین گلزنان لیگ فرانسه می‌دید. فصل درخشانی که بالوگان سپری کرد چند مشتری خوب برای او درست کرد در حالی که طبق گزارش‌ها چلسی نیز به جذب این مهاجم 22 ساله علاقه مند است.

2102