عربستانی‌ها در فکر خرید یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر

عربستانی‌ها در فکر خرید یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر

پایگاه خبری فوتبالی - مالکان عربستانی نیوکاسل در نظر دارند که یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر را هم بخرند.

به گزارش فوتبالی، لیگ عربستان در ماه های اخیر به خبرسازترین لیگ  فوتبال دنیا تبدیل شده چرا که بسیاری از ستارگان فوتبال دنیا راهی باشگاه های عربستانی شده اند اما به نظر می رسد که ماجراجویی های عربستانی ها در فوتبال اروپا قرار نیست که به این سادگی ها به پایان برسد. 

در حقیقت شرکت سرمایه گذاری دولتی عربستان همان شرکتی است که بودجه لازم را در اختیار چهار باشگاه بزرگ لیگ عربستان قرار داده تا ستارگان فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند. بروزویچ، کانته، میلینکوویچ ساویچ، نوس و بنزما برخی از چهره هایی هستند که راهی فوتبال عربستان هستند که ستارگانی  همچون جردن هندرسون و  فابینیو نیز ممکن است به زودی به آنها ملحق شوند.

حالا نشریه بلومبرگ گزارش داده است که عربستانی ها در نظر دارند که در کنار نیوکاسل یک باشگاه بزرگ اروپایی را هم بخرند. در حقیقت تصمیم جدید یوفا که اعلام کرده که مشکلی با حضور باشگاه هایی با سرمایه گذاران مشترک در مسابقات اروپایی را ندارد، به آنها در این تصمیم کمک کرده است.

یوفا بر اساس قوانین جدیدش مشکلی با این قضیه ندارد که باشگاه هایی با سرمایه گذاران مشترک در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس شرکت کنند.  بدین ترتیب عربستانی ها می توانند علاوه بر نیوکاسل صاحب یک باشگاه بزرگ اروپایی دیگر هم بشوند.

عربستانی ها در ابتدا در فکر خرید باشگاه اوستنده در بلژیک بودند اما منصرف شدند و حالا می خواهند باشگاه های بزرگ تری را به خدمت بگیرند.

4125