تنفر ستاره برزیلی از بازی کردن در مقابل منچسترسیتی

تنفر ستاره برزیلی از بازی کردن در مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - برونو گیمارش ستاره برزیلی نیوکاسل فاش کرد که از بازی کردن مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد متنفر است.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی بهترین فصل تاریخ باشگاهش را تجربه کرد. آن‌ها بعد از کورس طولانی مدت با آرسنال، توانستند به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر انگلیس در شش سال اخیر برسند. سپس در جام حذفی انگلیس (FA CUP) منچستریونایتد را با نتیجه دو بر یک در ومبلی شکست دادند و در نهایت با برتری یک بر صفر مقابل اینتر در شهر استانبول، برای اولین بار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر بردند. 

به نقل از سایت گل، برونو گیمارش و نیوکاسل در فصل گذشته 2 بار مقابل منچسترسیتی بازی کردند. آن‌ها در سنت جیمز پارک با نتیجه 3-3 سیتی را متوقف کردند، اما در اتحاد با نتیجه 2-0 شکست خوردند. گیمارش درباره بازی کردن مقابل سیتی گفت: "با تمام احترام، می دانیم که سیتی یک سطح از تمام تیم‌ها در لیگ برتر بالاتر است. اصلاً از بازی کردن مقابل آن‌ها خوشم نمی آید و از آن متنفرم. به نظر می رسد که کودک هستیم و آن‌ها بازیکنان حرفه‌ای. واقعاً وحشتناک است. احساس می کنید که سیتی 15 بازیکن دارد و شما فقط 7 بازیکن. در هنگام بازی به اطراف نگاه می کنید و فقط بازیکنان با لباس آبی رنگ می بینید. باورنکردنی است."

4416