تصمیم ستاره آرسنال درباره آینده اش در میان علاقه منچستر یونایتد

تصمیم ستاره آرسنال درباره آینده اش در میان علاقه منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – توماس پارتی 3 سال پیش از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست اما ممکن است در این تابستان و پس از جذب دکلان رایس 105 میلیون پوندی فروخته شود.

به گزارش فوتبالی، توماس پارتی علی رغم اینکه به یونایتد پیشنهاد شده است ترجیح می‌دهد به یوونتوس بپیوندد. ستاره 30 ساله غنایی آرسنال در صورتی که پیشنهادی با مبلغ مناسب برایش وجود داشته باشد اجازه جدایی را از آرسنال دریافت خواهد کرد. میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌خواهد تا سر و سامانی به خط هافبک خود بدهد و تا به اینجای کار اجازه جدایی گرانیت ژاکا به مقصد بایر لورکوزن را صادر کرده است و این بازیکن سوئیسی با انتقالی 21.5 میلیون پوندی به بوندسلیگا نقل مکان کرده است.

توپچی‌ها در آستانه اعلام رسمی جذب دکلان رایس قرار دارند، انتقالی که 105 میلیون پوند برایشان خرج برداشته است. به نظر می‌رسد که رایس فصل آینده در کنار پارتی خط هافبک آرسنال را شکل خواهند داد اما این بازیکن سنگالی ممکن است در صورت پیدا شدن مشتری دست به نقد ورزشگاه امارات را ترک کند.

این باور وجود دارد که آرسنال حدود 30 میلیون پوند برای پارتی می‌خواهد در حالی که او هنوز دو سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد. چندین تیم سعودی به بازیکن سابق اتلتیکو مادرید علاقه مندند اما خود او انتقال به یوونتوس و سری آ را ترجیح می‌دهد. طبق گزارش‌ها نمایندگان پارتی به تیم‌های سعودی اطلاع داده اند که او علاقه ای به ترک فوتبال اروپا ندارد. از طرف دیگر یوونتوس که مقصد مورد نظر پارتی است هنوز پیشنهادی رسمی برای او به ثبت نرسانده است.

2102