رسمی؛ بازیکن اینتر قرارداد خود را تا 2028 تمدید کرد

رسمی؛ بازیکن اینتر قرارداد خود را تا 2028 تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر تصمیم گرفت که قرارداد مدافع ایتالیایی خود یعنی آلساندرو باستونی را تا سال 2028 میلادی تمدید کند و به این ترتیب یک قرارداد بلند مدت را با این بازیکن به امضا رساند.

به گزارش فوتبالی، اینتر در فصلی که گذشت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشت و تا یک قدمی قهرمانی هم پیش رفت اما در نهایت در فینال بازی ها با نتیجه یک بر صفر به منچستر سیتی باخت و دستش از جام کوتاه ماند. اینتر به دنبال حفظ ترکیب خود و بازیکنان خوب خود است تا بتواند این عملکرد درخشان را دوباره در لیگ قهرمانان اروپا تکرار کند.

اکنون اینتر قرارداد آلساندرو باستونی را تا سال 2028 تمدید کرده است. در حقیقت اینتر با باستونی یک قرارداد پنج ساله امضا کرده است و این بازیکن همچنان در خدمت باشگاه خواهد بود. باستونی در حال حاضر 24 ساله است و از سال 2017 در اینتر حضور دارد. او در آتالانتا و پارما هم به طور قرضی بازی کرده است اما دوباره به اینتر برگشته است.

باستونی بازیکنی است که اینزاگی به او اعتقاد دارد و در فینال لیگ قهرمانان اروپا این بازیکن در ترکیب اینتر مقابل منچسترسیتی به عنوان یار فیکس به میدان رفته بود.

1470