علاقه ستاره سابق رم برای پیوستن به یوونتوس

علاقه ستاره سابق رم برای پیوستن به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - نیکولو زانیولو ستاره ایتالیایی سابق رم کاملاً از انتقالش به یوونتوس استقبال می کند.

به گزارش فوتبالی، نیکولو زانیولو در فصل گذشته با ژوزه مورینیو در رم به مشکل خورد و مجبور شد تا از جالوروسی جدا شود. او با باشگاه‌های زیادی مذاکره کرد، اما در نهایت این گالاتاسرای بود که توانست این هافبک ایتالیایی را به خدمت بگیرد و حالا زانیولو بعد از سپری کردن تنها 6 ماه در ترکیه، از بازگشت به سری آ استقبال می کند.

زانیولو به گاتزتا دلواسپورت گفت: "من از هرچیزی استقبال می کنم. از ماندن در گالاتاسرای بگیرید تا رفتن به یوونتوس. بله، یووه هنوز یووه است، حتی بدون حضور در چمپیونزلیگ و رقابت‌های اروپایی. در بچگی، همیشه طرفدار بیانکونری بودم و الگوی من، پل پوگبا بود. واقعاً دوست دارم برای یوونتوس بازی کنم. ما داریم درباره باشگاه بسیار بزرگی صحبت می کنم. تکرار می کنم، اگر موقعیتی وجود داشته باشد که به نفع هر3 طرف باشد، همه چیز ردیف خواهد شد، در غیر این صورت، من از بازی کردن در ترکیه لذت می برم. من توقعی از خودم ندارم و هرچه پیش بیاید، از آن استقبال می کنم."

زانیولو در دوران حضورش در رم به عنوان یکی از استعدادهای برتر ایتالیا شناخته شد، اما مصدومیت‌های پی در پی باعث شدند تا او از شرایط ایده‌آلش فاصله بگیرد.

4416