اینتر به دنبال خرید دروازه‌بان سابق رئال مادرید

اینتر به دنبال خرید دروازه‌بان سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر به دنبال اعمال تغییرات در ترکیبش است. آنها به درآمدزایی از فروش آندره اونانا دروازه بان کنونی خود فکر می کنند و حتی جایگزین او را هم انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، اینتر در نظر دارد که با پول فروش اونانا هزینه حفظ روملو لوکاکو در فصل آینده را تامین کند اما در کنارش باید به دنبال جایگزینی برای دروازه بان کامرونی باشند.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که کیلور ناواس نظر مدیران اینتر را جلب کرده است. دروازه بان کاستاریکایی سابق رئال مادرید با اتمام قراردادش با پی اس جی به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و می تواند به صورت رایگان به اینتر ملحق شود. البته نراتزوری ها شرایط خرید لوریس دروازه بان باتجربه فوتبال فرانسه و تاتنهام را هم دنبال می کنند.

این دروازه بان 36 ساله فصل گذشته قرضی از پی اس جی به ناتینگام فارست رفت که در تیم انگلیسی در 19 بازی 33 گل خورد و سه کلین شیت داشت. کیلور در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 4 میلیون یورو قیمت دارد که پیش از اتمام قراردادش می تواند راه حضور در فوتبال ایتالیا را در پیش بگیرد و چند سالی را در اینتر توپ بزند. وی با تجربه حضور در پی اس جی و رئال مادرید یکی از مهمترین دروازه بان های فوتبال دنیا در سالهای اخیر بوده است.

4125