الهلال به دنبال سرمربی پورتو؛ هافبک اتلتیکو هم‌تیمی رونالدو می‌شود

الهلال به دنبال سرمربی پورتو؛ هافبک اتلتیکو هم‌تیمی رونالدو می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان با ولخرجی هایش به اصلی ترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است و بر خلاف همیشه که باشگاه های بزرگ اروپا با خریدهایشان مورد توجه قرار می گرفتند، حالا لیگ عربستان به داغ ترین سوژه خبری مبدل شده است.

به گزارش فوتبالی،  باشگاه الهلال عربستان به دنبال مربی می گردد که جدیدترین گزینه آنها، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو است که از پی اس جی نیز پیشنهادی دریافت کرده بود. الهلال حاضر است تا به این مربی پرتغالی سالی 20 میلیون یورو دستمزد بدهد. کونسیسائو فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده اما دریافت چنین مبلغی می تواند برایش اغواکننده باشد. 

از طرفی النصر عربستان تماس های خود را با سائول نیگوئز هافبک اتلتیکو آغاز کرده است و در نظر دارد که این بازیکن را هم تیمی رونالدو کند.   در حقیقت سائول که به زودی 29 ساله می شود، تصور می کند که جایگاهش را در ترکیب سیمئونه از دست داده و به جدایی فکر می کند. او در کل فصل گذشته 1430 دقیقه بازی کرد که سه گل و یک پاس گل داشته است.  سائول می داند که در عربستان می تواند دستمزدی نجومی دریافت کند و به همین خاطر در حال فکر کردن به این پیشنهاد است و هیچ بعید نیست که به هم تیمی رونالدو تبدیل شود.

4125