بایرن مونیخ در یک قدمی جذب مدافع کره‌ای

بایرن مونیخ در یک قدمی جذب مدافع کره‌ای

پایگاه خبری فوتبالی - کیم مین جائه یکی از ستارگان ناپولی در این فصل در لیگ ایتالیا بود که عملکرد خوبش از دید باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا دور نمانده است.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که بایرن مونیخ با کیم مین جائه به توافق رسیده است و این بازیکن به زودی راهی قهرمان بوندسلیگا خواهد شد. بایرن نیازی به مذاکره با ناپولی ندارد چرا که این بازیکن از روز اول ژولای به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.  

کیم مین جائه از منچستریونایتد و نیوکاسل هم پیشنهاد داشت اما به نظر می رسد که در نهایت بایرن مونیخ را به سایر گزینه هایش ترجیح داده است. این بازیکن بدون احتساب مالیات، سالی ده میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت که وکیلش هم مبلغ قابل توجهی را به عنوان کمیسیون دریافت خواهد کرد. 

کیم مین جائه بدین ترتیب به اولین خرید بزرگ و رایگان بایرن مونیخ در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل خواهد شد. لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد به ترک بایرن مونیخ فکر می کنند و به همین خاطر باواریایی ها به شدت به خرید در پست دفاع میانی نیاز داشتند.  کیم برای حضور در ترکیب باید با مدافعانی نظیر  ماتیس دلیخت و دایو اوپامکانو رقابت کند.  بایرن شرایط جذب پائو تورس از ویارئال را هم دنبال می کند.

4125