رونالدو، همه کاره النصر؛ بازیکن می‌خرد و محل اردو تعیین می‌کند!

رونالدو، همه کاره النصر؛ بازیکن می‌خرد و محل اردو تعیین می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فراتر از یک بازیکن و یک گلزن برای النصر است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در هفده بازی برای النصر چهارده گل به ثمر رساند و حالا به حدی در رختکن این تیم قدرت پیدا کرده که محل اردوی پیش فصل را مشخص می کند و حتی در زمینه نقل و انتقالات نیز فعالیت دارد!

در حقیقت رونالدو نقشی کلیدی در انتقال احتمالی ویلیام کاروالیو به النصر ایفا کرده است. در حقیقت باشگاه های دیگری از عربستان به خرید هافبک پرتغالی علاقمند هستند اما کریستیانو شخصا وارد کار شده تا هموطنش را به النصر ببرد. کاروالیو 31 ساله در حال حاضر در تیم ملی پرتغال بازی نمی کند اما یکی از دوستان صمیمی کریستیانو است و حالا می تواند به ستاره فرانسوی در النصر ملحق شود. 

النصر که هنوز مربی فصل آینده اش را مشخص نکرده، قرار است که برای تور تابستانی نیز به کشور رونالدو یعنی پرتغال برود. در حقیقت ستاره پرتغالی در انتخاب محل اردوی پیش فصل نقشی کلیدی داشته است. قرار است که این اردو از نظر تبلیغاتی نیز برای النصر خیلی مهم باشد چرا که ستاره پرتغالی به کشورش باز خواهد گشت.

کریستیانو توانسته که با آب و هوای عربستان خو بگیرد و امیدوار است که در فصل دومش در عربستان بتواند نمایش بهتری داشته باشد. حضور فوق ستاره هایی نظیر کانته و بنزما باعث می شود که حضور در لیگ عربستان برای کریستیانو جذاب تر از قبل شود.

4125