نگرانی های آرتتا برای خط هافبک آرسنال

نگرانی های آرتتا برای خط هافبک آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی – عملکرد ضعیف توماس پارتی در پایان فصل در تصمیم آرسنال برای جذب همزمان دکلان رایس و مویزس کایسدو تاثیر گذار بوده است.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها برتری خود نسبت به منچستر سیتی را در لیگ برتر 8 بازی مانده به پایان مسابقات از دست داد. پارتی یکی از ارکان های اصلی خط دفاع آرسنال بود که بستری را برای ایجاد فرم عالی تیمش ایجاد کرده بود و به نظر می‌آمد که بر مشکلات جسمانی که طی دو سال اول حضورش گریبان گیرش شده بود غلبه کرده است. اما وقفه بازی های ملی نشانه خطر بود که پارتی در ماه مارس به دلیل مصدومیت بازی جام ملت های آفریقا را از دست داد. پس از بازگشتش پارتی درتقلا برای بازیابی فرم اوایل فصلش بود و اشتباهاتی مقابل وستهم و باخت مفتضحانه در ورزشگاه اتحاد داشت که برای توپچی ها گران تمام شد. پارتی در ادامه جایگاه خود را در ترکیب میکل آرتتا به جورجینیو باخت که در ژانویه به این تیم اضافه شده بود و در انتهای فصل هم چند بازی نهایی را در پست دفاع راست به میدان رفت. 

به نقل از تایمز، آرسنال از افت پارتی ترسیده است و ممکن است که از انتخاب آرسنال برای دو هافبک وسط خود برای فصل آینده جا بماند. دو سال از قرارداد پارتی با آرسنال باقی مانده است و علاقه چندین باشگاه ایتالیایی را به خود جذب کرده است. آرسنال در حال حاضر به تکمیل قرارداد 100 میلیون پوندی دکلان رایس کاپیتان وستهم نزدیک شده است. جذب کایسدو که در ژانویه تا آستانه انتقال به آرسنال پیش رفته بود، با توجه به علاقه چلسی و یونایتد به او پیچیده تر است و در صورت جذب این دو هافبک باید دید که میانه زمین آرسنال در فصل بعد توسط چه بازیکنانی پر می‌شود.

2102