پاری سن ژرمن در کمین؛ آیا آرسنال مجبور به فروش ستاره خود می‌شود؟

پاری سن ژرمن در کمین؛ آیا آرسنال مجبور به فروش ستاره خود می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – آرسنال از درخواست های ویلیام سالیبا شوکه شده و نگران آینده وی است.

به گزارش فوتبالی، از قراداد این مدافع جوان فرانسوی تنها یک سال باقی مانده است، قرادادی که طبق آن این ستاره فرانسوی 40 هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند و برعکس خیلی دیگر از بازیکنانی که قراردادشان در شرف به پایان رسیدن است قرارداد وی فاقد بند تمدید خودکار یک ساله است. آرسنال به تازگی قرارداد های جدیدی را با بوکایو ساکا و آرون رمزدیل به امضا رسانده است اما توافق با سالیبا به نظر کمی سخت تر خواهد بود.

طبق گزارش The Sun اطرافیان سالیبا سران آرسنال را با حقوق درخواستی‌شان شوکه کرده اند که باعث افزایش این نگرانی شده اند که آرسنال شاید مجبور شود وی را در این تابستان بفروشد.

تیم لندنی به این ستاره 22 ساله اجازه نخواهد داد که با اتمام قراردادش در سال بعد به صورت رایگان تیم را ترک کند که به این معنی است که پنجره پیش رو آخرین فرصت آرسنال برای درآمد زایی از سالیبا خواهد بود. طبق گفته ها دو طرف خیلی از توافق با هم فاصله دارند در حالی که آرسنا پیشنهاد حقوق 120 هزار پوندی را به سالیبا ارائه داده اند اما چیزی که نمایندگان سالیبا درخواست کرده اند خیلی بیشتر از نظر آرسنالی هاست و مهم تر این‌که پیشنهاد پاری سن ژرمن می‌تواند همان چیزی باشد که آن‌ها دنبالش هستند. آرسنال هراس دارد که مالک قطری پی اس جی پیشنهادی هنگفت به سالیبا دهد که آن‌ها نتوانند از عهده آن بربیایند و این تیم فرانسوی که مشتاقانه به دنبال جذب سالیبا بوده این بازیکن را از چنگ آن‌ها در بیاورد.

2102