خبرساز شدن به شیوه هافبک پیکان

خبرساز شدن به شیوه هافبک پیکان

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای مذاکره سرمربی سپاهانی‌ها با هافبک تیم پیکان چه بود؟

به گزارش فوتبالی، تنها چند ثانیه بعد از سوت پایان بازی سپاهان و پیکان، اتفاقی در ورزشگاه نقش جهان رخ داد که تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته فوتبال ایران شده است.

ماجرا از این قرار است، ژوزه مورایس که علاقه زیادی به سبک بازی غلامرضا ثابت‌ایمانی هافبک پیکان دارد در پایان بازی روز گذشته دو تیم سمت هافبک پیکان رفته و گویا به بازیکن شماره 8 پیکان، پیشنهاد حضور در سپاهان را داده است. موضوعی که موجب به وجود آمدن حواشی زیادی در راهروهای منتهی به رختکن ورزشگاه نقش جهان شده است. 

پیکانی ها از رفتار سرمربی سپاهان حسابی شاکی بودند و اعتقاد داشتند سرمربی سپاهان نباید گفتگویی با بازیکن آنها داشته باشد. واکنش سپاهانی‌ها هم جالب بوده و آنها گفته‌اند مورایس حرف نامربوطی به بازیکن پیکان نزده و او عادت دارد بعد از پایان بازی به بازیکنان خوب تیم حریف خسته نباشید می گوید!

ثابت‌ایمانی که بر اساس اخبار غیررسمی، در نقل و انتقالات زمستانی، مورد توجه استقلال قرار داشت، حالا نه تنها از سپاهان پیشنهاد دریافت کرده بلکه یکی از سایتهای خبری مدعی شده که پرسپولیس هم به دنبال اوست.

هافبک پیکان، در گفت و گو با یکی از خبرگزاری‌ها، ضمن تایید پیشنهاد مورایس به او گفته است: در قرارداد من با باشگاه پیکان بند جدایی وجود دارد و می‌توانم جدا شوم، ولی فعلاً چیزی مشخص نیست. بعد از اتمام فصل سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

حالا باید منتظر ماند و دید که هافبک پیکان، فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد.

7655