دفاعیه مهاجم ازبکستانی پیکان: جلوی پرسپولیس، صدم ثانیه کم آوردم/ با سند ثابت می‌کنم که خودخواه نیستم

دفاعیه مهاجم ازبکستانی پیکان: جلوی پرسپولیس، صدم ثانیه کم آوردم/ با سند ثابت می‌کنم که خودخواه نیستم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم ازبکستانی پیکان 24 ساعت بعد از اخراج جنجالی‌اش جلوی سپاهان، عقیده دارد که او کاری نکرده که باعث اخراجش از زمین شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش قابل قبول پیکان جلوی پرسپولیس، هواداران تیم یحیی گل‌محمدی امیدوار بودند که شاگردان مجتبی حسینی، جلوی سپاهان هم عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند این تیم را متوقف کنند تا راه قهرمانی پرسپولیس آسان‌تر شود منتهی پیکان در روزی که تمیروف را به دلیل اخراج در نیمه اول از دست داد، با 5 گل به سپاهان باخت. شکستی که طبیعتا مهاجم ازبکستانی پیکان یکی از مقصران آن محسوب می‌شود اما او چنین اعتقادی ندارد.

گفت و گوی فوتبالی با شرزود تمیرف را بخوانید:

درباره صحنه اخراج مقابل سپاهان صحبت کن. 2 حرکت از سمت تو باعث شد که داور با دو کارت زرد متوالی، تو را از زمین اخراج کند

درباره صحنه اخراج باید ابتدا قبل از هر چیز از کادر فنی و بازیکنان تیم عذرخواهی ‌کنم، اما واقعا کاری نکردم که مستحق کارت قرمز و اخراج باشم چون اصلا هیچ ضربه‌ای به بازیکن سپاهان در آن صحنه نزدم و او را لمس نکردم.  وقتی داور کارت قرمز را به من نشان داد تعجب کردم که داور چطور همچین تصمیمی گرفت. فکر می‌کنم فیلم بازی کاملا مشخص است چه کسی در آن صحنه چه کاری انجام داده است. به نظر من نباید در این زمینه صحبت کرد هر چند فکر می کنم دلیل دیگری داشت که همه بازیکنان پیکان و نه تنها من عصبی شدند و آن هم خطای پنالتی‌ای بود که چند دقیقه قبل از اخراج من به اشتباه برای سپاهانی‌ها گرفته شد. در حالی که بازی برابری با سپاهانی‌ها انجام می‌دادیم اما پنالتی برای سپاهان موجب شد علاوه بر اینکه شیرازه تیم ما بهم خورد بلکه همه بازیکنان هم عصبانی شدند.

جدا از اخراجت جلوی سپاهان، هفته گذشته و جلوی پرسپولیس، به خاطر از دست دادن مهمترین موقعیت گلزنی تیمت، حسابی سوژه شدی و استقلالی‌ها شدیدا علیهت موضع گرفتند و تو را متهم کردند که عمدا دروازه تیم سابقت را باز نکردی.

درباره آن صحنه باید بگویم من اصلا فکر نمی کردم بازیکن ما بتواند در آن شرایط سخت و از بین 3 مدافع پرسپولیس توپ را به من برساند. تلاش زیادی کردم به توپ برسم اما نشد و صدم ثانیه کم آوردم. فوتبال بازی لحظه‌هاست و من هم دوست دارم برای تیمی که در آن بازی می‌کنم گل بزنم اما نشد.

نظرت درباره انتقاد هواداران استقلال در فضای مجازی چیست؟

هواداران حق دارند نظرات‌شان را بیان کنند، من همیشه سعی کردم در اینستاگرام با همه هواداران فوتبال در ایران و نه تنها پرسپولیسی‌ها ارتباط خوبی داشته باشم. همیشه هر جایی که هواداران را می‌بینم، سعی می‌کنم ارتباط نزدیکی با آنها داشته باشم. همواره سعی کردم بدون توجه به حواشی روی بازی خود تمرکز داشته و از برخی مسائل دوری کنم.

تو مهاجمی هستی که هم دوندگی بالایی داری هم خوب خودت را در موقعیت قرار می‌دی اما آمار خوبی در گلزنی نداری.

نه فقط من بلکه همه مهاجم‌های پیکان در فصلی که گذشت، در گلزنی موفق نبودیم و بدشانس بودیم. بخشی از این موضوع به کم‌دقتی ما در زدن ضربات آخر برمی‌گردد و یک بخش دیگر هم به عملکرد خوب گلرهای حریف ارتباط دارد  که مقابل ما عملکرد خوبی داشتند. تیم ما با توجه به بضاعتی که دارد برای قهرمانی نمی‌جنگد و در همچین شرایطی باید از تک فرصت‌ها بهره می‌بردیم با این حال فکر می‌کنم فوتبال خوبی را تیم ما به نمایش گذاشت. خیلی بدشانسی آوردیم و اگر توپ‌های ما گل می‌شد شرایط بهتری در جدول داشتیم. برای خود من هم قطعا آمارم راضی‌کننده نیست اما این موضوع در زندگی حرفه‌ای هر بازیکنی پیش می‌آید و فقط امیدوارم که بتوانم جبران کنم.

بسیاری معتقد هستند مهاجمان باید خودخواه باشند، این موضوع درباره تو کاملا صدق می‌کند چرا که در بعضی صحنه‌ها به جای آنکه همبازیانت را در موقعیت گلزنی قرار دهی، سعی می‌کنی شانس خودت را امتحان کنی

اصلا اینجوری نیست که من بازیکن خودخواهی باشم. فکر می‌کنم شما بازی‌های تیم پیکان را تاکنون مشاهده نکردید! اگر بازی‌های تیم ما را دیده باشید متوجه خواهید شد چند بار در بازی‌های مختلف به جای اینکه خودم به توپ ضربه بزنم به هم‌تیمی‌هایم پاس دادم. فکر می‌کنم یک مقدار روی من حساسیت ایجاد شده چون من اگر شوت زدم چندین برابر آن پاس دادم و می توانم با فیلم و سند آن را به شما اثبات کنم.

7655