مشخص شدن گزینه کلوپ برای جانشینی صلاح در آینده

مشخص شدن گزینه کلوپ برای جانشینی صلاح در آینده

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ جانشین بلندمدت محمد صلاح  در لیورپول را انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، صلاح در پیروزی پرگل لیورپول مقابل لیدز دو گل به ثمر رساند  تا به تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده کمک کند. فعلا لیورپول در رتبه هشتم قرار گرفته است و 9 امتیاز تا نیوکاسل در رتبه چهارم فاصله دارد. لیورپولی ها اگر بخواهند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا باشند، باید در هشت هفته آینده نتایج خوبی کسب کنند و به امتیاز دادن رقبا امیدوار باشند.

البته کلوپ در کنار  تمرکز روی فصل جاری، به آینده نیز فکر می کند. لیورپول با توجه به بالا رفتن سن صلاح به دنبال جایگزین بلندمدت برای او می گردد. نشریه اسپانیایی ال موندو گزارش داده است که کلوپ اعتقاد دارد که نیکو ویلیامز وینگر اتلتیک بیلبائو می تواند یک گزینه جانشینی بلندمدت برای صلاح باشد. 

پیش از این هم شایعاتی در مورد حضور ویلیامز در آنفیلد مطرح شده بود. کلوپ می داند که نیکو از چندین باشگاه بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد و نمی خواهد فرصت جذب ستاره 20 ساله را از دست می دهد و می خواهد از همین حالا برای خریدنش اقدام کند. نیکو ویلیامز مهاجمی سرعتی است که در این فصل هشت گل و شش پاس گل در بیلبائو ثبت کرده و با سرعت و تکنیکش یک جواهر به شمار می رود.

4125