خبر بد برای پی‌اس‌جی؛ مدافع فرانسوی فصل را از دست داد

خبر بد برای پی‌اس‌جی؛ مدافع فرانسوی فصل را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی پاریسن ژرمن به خاطر اتفاقی که در دیدار مقابل مارسی برایش افتاد، فصل را از دست داد. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تیم‌های پاریسن ژرمن و مارسی در لیگ فرانسه مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت پاریسی‌ها با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. اما این پیروزی، یک نکته تلخ برای پی‌اس‌جی داشت که آن، مصدومیت پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی بود که فقط توانست 20 دقیقه در زمین حضور داشته باشد. حالا کریستوف گالتیه سرمربی پاریس تایید کرد که تاندون آشیل پای کیمپمبه پاره شده و او نمی تواند تا پایان فصل، آن‌ها را همراهی کند. 

قطعا این خبر بسیار بدی برای پی‌اس‌جی است، چون آن‌ها هفته آینده از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در استادیوم آلیانتس آرنا مهمان بایرن مونیخ خواهند بود و دیدار رفت را نماینده آلمانی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. 

کیمپمبه در مجموع فصل تلخی را سپری کرد. او دچار مصدومیت و آسیب دیدگی‌های بسیاری شد و حتی جام جهانی 2022 را به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد و حالا باید تا پایان فصل از خانه به تماشای بازی هم تیمی‌هایش بنگرد.

گالتیه در این باره گفت: "متاسفانه مصدومیت کیمپمبه شدید است و تا پایان فصل نمی تواند بازی کند. آشیل او پاره شده."

4416