تمجید ستاره بایرن از مسی: او باهوش‌ترین بازیکن جهان است

تمجید ستاره بایرن از مسی: او باهوش‌ترین بازیکن جهان است

پایگاه خبری فوتبالی - دایوت اوپامکانو مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به تمجید از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن پرداخت و او را باهوش ترین بازیکن دنیا خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (سه شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ، دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم پارک دو پرنس برگزار خواهند کرد. یکی از تقابل‌های جالب این بازی، مربوط به دایوت اوپامکانو و لیونل مسی است. این دو نفر، 2 ماه قبل در چهارچوب فینال جام جهانی 2022 مقابل هم صف آرایی کردند که در آن جا، لیونل مسی موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد و حالا پس از گذشت دو ماه، دوباره این دو نفر به هم دیگر رسیدند. 

به نقل از سایت گل، اوپامکانو به نشریه اکیپ درباره مقابله با مسی گفت: "اگر حواستان به او نباشد، رنج خواهید کشید. فکر می کنم که او باهوش ترین و بازکاوت ترین فوتبالیست در دنیاست. او به پشت شما می رود و همیشه به در موقعیت قرار گرفتن شما، نگاه می کند. او می بیند که شما چطوری به موقعیت ها، واکنش نشان می دهید و در واقع به مطالعه رفتار شما می پردازد. باید همیشه حواستان به لیونل مسی باشد."

4416