انتقاد مدیرفنی بایرن مونیخ از مصاحبه اخیر مانوئل نویر

انتقاد مدیرفنی بایرن مونیخ از مصاحبه اخیر مانوئل نویر

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالیحمیدزیچ مدیرفنی باشگاه بایرن مونیخ می گوید که انتظار رفتار متفاوتی از سوی مانوئل نویر کاپیتان این باشگاه داشته است. 

به گزارش فوتبالی، هفته قبل بایرن مونیخ تصمیم به اخراج تونی تاپالوویچ مربی دروازه‌بان‌ها گرفت. تونی تاپالوویچ که در دوران هانسی فلیک با یک رتبه ترفیع، از مربی دروازه‌بانان، به دستیار سرمربی تبدیل شده بود، بعد از حضور یولیان ناگلزمان در راس کادر فنی بایرن، به پست قبلی خود برگشت و در ادامه نیز به دلیل اختلاف نظر با این مربی جوان از کادر فنی کنار گذاشته شد. نویر در مصاحبه‌اش با بیلد صراحتاً به انتقاد از رفتار مدیران باواریایی‌ پرداخت و اعلام کرد که تاپالوویچ شایسته چنین رفتاری از سوی مدیران باشگاه نبوده است. 

به نقل از سایت گل، اما این مصاحبه به مذاق حسن صالیحمیدزیچ خوش نیامد و او نیز در مصاحبه‌ای با بیلد گفت: "درک می کنم که این خبر چه تاثیری روی مانوئل گذاشته است و او عمیقاً ناراحت می باشد. اما من انتظار رفتار و گفتار متفاوتی از سوی او داشتم، مخصوصاً که مانو کاپیتان بایرن مونیخ است."

مانوئل نویر در حال حاضر دوران مصدومیتش را سپری می کند و البته سران باواریایی بیکار ننشستند و یان زومر دروازه بان بروسیا مونشن گلادباخ را با قراردادی 18 ماهه به خدمت گرفتند. 

4416