رئال مادرید در آستانه خرید یک مدافع چپ

رئال مادرید در آستانه خرید یک مدافع چپ

پایگاه خبری فوتبالی - هر چند که مدیران رئال مادرید برنامه ای برای خرید زمستانی نداشته اند اما شاید بر اساس اتفاقات نقل و انتقالات زمستانی، نظر آنها تغییر کند.

به گزارش فوتبالی، فران گارسیا دفاع چپ سابق آکادمی رئال مادرید است که در حال حاضر در رایو توپ می زند. رقم فسخ قرارداد این بازیکن ده میلیون یورو است اما با توجه به این که رئال مادرید نیمی از حق انتقالش را در اختیار دارد، می تواند این مدافع را با پنج میلیون یورو برگرداند. آینده مبهم فرلاند مندی و احتمال جدایی وی در تابستان باعث شده است تا مدیران رئال به این نتیجه برسند که به خرید در پست دفاع چپ نیاز دارند و گارسیا که نمایش خوبی در رایو در سالهای اخیر داشته، می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و مناسب باشد.

از سویی دیگر باشگاه بایر لورکوزن با هدایت ژابی آلونسو دست به کار شده و در نظر دارد که با پرداخت ده میلیون یورو فران گارسیا را در همین زمستان بخرد. نظر ابتدایی رئال مادرید این بود که فران را در تابستان بخرند اما اقدام لورکوزن شاید باعث تغییر نظر آنها شود. حالا مدیران رئال در نظر دارند که دفاع چپ رایو را با پنج میلیون یورو بخرند و این بازیکن را تا پایان فصل به باشگاه کنونی خود یعنی رایو قرض بدهند و بدین ترتیب گارسیا می تواند در تابستان 2023 به رئال مادرید ملحق شود.

4125