واکنش نوبل به احتمال بازگشت به بایرن مونیخ

واکنش نوبل به احتمال بازگشت به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر نوبل دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ که قرضی راهی موناکو شده به شایعات در مورد بازگشت خود به باواریایی ها واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت مانوئل نویر در حین بازی اسکی باعث شده تا بایرن به دنبال جایگزین برایش باشد. یکی از گزینه ها این بود که نوبل به بایرن مونیخ برگردد. در حقیقت نوبل با بایرن مونیخ قرارداد دارد اما قرضی راهی موناکو شده تا دقایق بیشتری داشته باشد.

نوبل در مورد احتمال بازگشت به بایرن مونیخ گفت:"هیچ مفهومی ندارد که بخواهم به بایرن مونیخ برگردم. نمی دانم که مصدومیت مانوئل چقدر جدی است اما فکر می کنم که در تابستان آماده خواهد بود و برای فصل بعد با آمادگی کامل حضور پیدا خواهد کرد. برایش آرزوی موفقیت دارم. در این جا خیلی خوشحال هستم و هنوز بازیهای زیادی در موناکو پیش روی خود دارم. برای من مهم این است که بتوانم بیشتر بازی کنم. نمی خواهم که نیمکت نشین شوم و همیشه به دنبال دقایق بیشتر هستم. موناکو حرف آخر را خواهد زد. فعلا با این تیم قرارداد دارم. فکر می کنم که خیلی بعید باشد که به بایرن مونیخ برگردم. چیزی در مورد اینده ام تغییری نکرده است و روابطم با باشگاه بایرن مونیخ مثل قبل است."

4125