عکس؛ شکلک درآوردن عجیب و غریب مدافع آرژانتین رو به هلندی‌ها

عکس؛ شکلک درآوردن عجیب و غریب مدافع آرژانتین رو به هلندی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بازی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی هلند پر حاشیه ترین بازی جام جهانی 2022 قطر بوده است و اتفاقات و درگیری های عجیب و غریب زیادی در آن رخ داده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی آرژانتین پس از این که در پایان 120 دقیقه بازی اش مقابل تیم ملی هلند به تساوی دو بر دو انجامید، در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 تیم ملی هلند را شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود و اکنون باید با تیم ملی کرواسی روبرو شود.

نیکولاس اوتامندی، مدافع تیم ملی آرژانتین پس از پنالتی آخر آرژانتینی ها تبدیل به یک چهره جنجالی شد. او پس از این که پنالتی لوتارو مارتینز تبدیل به گل شد و صعود تیم ملی آرژانتین به مرحله نیمه نهایی قطعی شد، رو به بازیکنان تیم ملی هلند ادا در آوردند و بدین ترتیب سعی کرد از آن ها انتقام بگیرد. بازیکنان هلند و آرژانتین در طول بازی با هم جنگ های لفظی داشتند و یک بار هم وارد درگیری فیزیکی شدند و این قضایا موجب نفرت بازیکنان دو تیم از هم شده بود و اوتامندی پس از پیروزی مقابل هلندی ها با شکلک در آوردن رو به بازیکنان هلند خوشحالی خود را ابراز کرد.

1470