خرید تابستانی بارسلونا در زمستان به فروش نمی‌رسد؟

خرید تابستانی بارسلونا در زمستان به فروش نمی‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که هکتور بیرین، مدافع راستی که بارسلونا در تابستان گذشته به خدمت گرفت در شرایطی است که آبی و اناری ها نمی توانند او را در زمستان به فروش برسانند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از عملکرد هکتور بیرین رضایت نداشته است و این قضیه موجب شده است تا بارسلونا به دنبال فروش این مدافع راست باشد. البته اکنون آبی و اناری ها با مشکلاتی برای فروش این بازیکن مواجه شده اند. ابتدا نام تیم آ اس رم به عنوان یکی از مشتری های هکتور بیرین مطرح شده بود اما بعد ژوزه مورینیو از خرید این بازیکن کناره گیری کرد.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، انتظار می رود بیرین تا پایان فصل در بارسا بماند. قرارداد او در تابستان 2023 به پایان می رسد. با این حال، او گزینه اول ژاوی برای پست دفاع راست نخواهد بود و ژاوی هرناندز سعی می کند از گزینه های دیگری که در تیم دارد به جای بیرین استفاده کند.

در تابستان گذشته بارسلونا خرید های زیادی انجام داد که برخی از آن ها مثل رابرت لواندوفسکی موفق ظاهر شدند اما برخی دیگر مثل هکتور بیرین تبدیل به یک خرید ناکام شدند و اکنون در مسیر خروج از بارسا هستند.

1470