مورینیو قید جذب خرید تابستانی بارسلونا را زد

مورینیو قید جذب خرید تابستانی بارسلونا را زد

پایگاه خبری فوتبالی - با نزدیک شدن به زمستان و شروع پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه، حرف و حدیث ها و شایعات درباره نقل و انتقالات در فوتبال اروپا روز به روز در حال افزایش است و باید دید که در این زمستان چه نقل و انتقالات مهمی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که به نظر می رسد بارسلونا دیگر علاقه ای به حفظ او ندارد، هکتور بیرین است. این بازیکن 27 ساله که در پست مدافع راست بازی می کند، در تابستان گذشته از آرسنال به بارسلونا آمد اما عملکرد او به شکلی نبود که چنگی به دل بزند و به همین دلیل اکنون سران آبی و اناری پوشان به دنبال فروش او هستند. از تیم آ اس رم با هدایت ژوزه مورینیو به عنوان یکی از مشتری های هکتور بیرین نام برده می شد.

اکنون طبق گفته روزنامه مارکا، رم دیگر به دنبال جذب بیرین نیست و ژوزه مورینیو، سرمربی این تیم به دنبال گزینه های احتمالی دیگری برای تقویت پست دفاع راست خود در پنجره زمستانی است.

قرارداد هکتور بیرین در تابستان آینده با بارسلونا به پایان می رسد و با این وضعیت بسیار بعید است که آبی و اناری پوشان قرارداد جدیدی با او تنظیم کنند و باید منتظر جدایی این بازیکن از بارسلونا بود.

1471