کار رئال مادرید سخت شد؛ ورود پاریسن ژرمن به رقابت برای خرید ستاره 19 ساله

کار رئال مادرید سخت شد؛ ورود پاریسن ژرمن به رقابت برای خرید ستاره 19 ساله

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن اذعان کرد که عاشق بازی جود بلینگهام ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه بروسیا دورتموند شده و بدش نمی آید تا او را با خودش به پاریس ببرد. 

به گزارش فوتبالی، جود بلینگهام 19 ساله یکی از ستاره های اصلی جام جهانی 2022 بوده و توانسته در قلب خط هافبک انگلیس بسیار خوب بدرخشد و نظر باشگاه های بزرگ اروپایی همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید، لیورپول، چلسی و حتی آرسنال را به خود جلب کند و حالا ناصر الخلیفی نیز اعلام کرد که پاریسن ژرمن نیز مشتری این بازیکن خاص خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، ناصر الخلیفی در مصاحبه ای با اسکای اسپورتس راجع به جود بلینگهام گفت: "همه باشگاه های بزرگ او را می خواهند و من قرار نیست علاقه‌ام نسبت به او را پنهان کنم. یک بازیکن فوق العاده و بسیار کار آمد. او بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی است. فراموش نکنید که این اولین جام جهانی اوست، اما آرامشش را به خوبی حفظ کرده و با اعتماد به نفس بالا بازی می کند. واقعا فوق العاده است. ما به بروسیا دورتموند احترام می گذاریم و فعلاً او تحت قرارداد با دورتموند است و اگر بخواهیم او را به خدمت بگیریم، باید با باشگاهش صحبت کنیم."

4416