نقشه ستاره سوئیس برای متوقف کردن رونالدو

نقشه ستاره سوئیس برای متوقف کردن رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - مانوئل آکانجی ستاره تیم ملی سوئیس و باشگاه منچسترسیتی از نقشه خود برای متوقف کردن کریستیانو رونالدو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 گفت. 

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه از چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، تیم های پرتغال و سوئیس در استادیوم لوسیل که گنجایش 90 هزارنفری دارد، مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. پرتغال در گروه خودش توانست با 6 امتیاز صدرنشین شود و سوئیس بعد از پیروزی 3-2 مقابل صربستان، به عنوان تیم دوم گروه G جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را پیدا کرد. 

به نقل از سایت گل، مانوئل آکانجی درباره رویارویی با کریستیانو رونالدو در این مرحله گفت: "با اینکه الان پیرتر شده، اما همچنین ماشین گلزنی است. شما نباید در محوطه جریمه به او هیچ فضایی بدهید. زمانی که توپ به او برسد، معمولا در چند متری دروازه است و به همین دلیل باید خیلی به او نزدیک باشید و اجازه چرخیدن و شوت زدن به رونالدو ندهید."

رونالدو با حاشیه‌هایش در چند هفته اخیر به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده بود و بالاخره به هدف خودش که جدایی از منچستریونایتد بود، رسید و حالا بازیکن آزاد محسوب می شود. پرتغال در صورتی پیروزی مقابل سوئیس، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار مراکش - اسپانیا خواهد رفت. 

4416