مدافع برزیل: رونالدو پرتغالی نیست، مسی هم آرژانتینی نیست!

مدافع برزیل: رونالدو پرتغالی نیست، مسی هم آرژانتینی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - مارکینیوش مدافع تیم ملی برزیل گفت که بازیکنانی نظیر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو "یک افتخار" و "یک گنجینه" برای فوتبال و عاشقان این ورزش هستند.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی پی اس جی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی دوشنبه مقابل سوییس شرکت کرد. مارکینیوش که هم تیمی مسی در پی اس جی است در مورد این ستاره و رونالدو صحبت کرد:" اتفاقی که در مورد این بازیکنان افتاده این است که مسی، آرژانتینی نیست و کریستیانو هم پرتغالی نیست. خیلی فراتر از آنها هستند. آنها برای فوتبال یک نعمت هستند. برای افرادی که عاشق ورزش، مسابقات و تورنمنت ها هستند، آنها یک گنجینه هستند. فقط متعلق به کشورهای خودشان نیستند. همه از حضورشان و بازیهایشان لذت می برند. با نیمار و مسی بازی کرده ام و حضورشان به سود من است. زندگی ادامه دارد. نسل های دیگر از راه می رسند اما باید از هر چیزی که می توانیم، لذت ببریم."

مارکینیوش در مورد مصدومان تیم ملی برزیل یعنی نیمار و دنیلو هم صحبت کرد:" به زمان نیاز است تا با این مسئله کنار بیاییم. نیمار ناراحت بود چرا که رویای این جام جهانی را داشت. حالا روزی 24 ساعت تلاش می کند تا هر چه زودتر برگردد. نمی دانیم چقدر طول می کشد اما امیدواریم که هر چه زودتر آماده شود. اعتماد به نفس زیادی برای ریکاوری کردن از مصدومیت دارد. امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر نیمار و دنیلو را در اختیار داشته باشیم. امیدوارم صد در صد آماده باشند اما آماده هستیم و اعتماد به نفس داریم. می خواهیم که نشان بدهیم که گروه ما برای همه سختی ها در جام جهانی آماده است."

4125