لحظه‌ای که پدیده قرضی منچستریونایتد، گلزن استرالیا را عصبانی کرد

لحظه‌ای که پدیده قرضی منچستریونایتد، گلزن استرالیا را عصبانی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هانیبال مجبری هافبک تیم ملی تونس در زمانی که میشل دوک با مصدومیت کنار زمین افتاد، توپ را به بازیکن تیم ملی استرالیا کوبید و باعث عصبانیتش شد.

به گزارش فوتبالی، مجبری هافبک آکادمی منچستریونایتد است که قرضی به بیرمنگام رفته و با این حرکت به شدت میشل دوک را عصبانی کرد هر چند که بلافاصله عذرخواهی کرد و در نهایت داور مداخله کرد تا این دو بازیکن با هم دست بدهند و بازی ادامه پیدا کند.

میشل دوک گل ارزشمند و سه امتیازی را برای استرالیا در دقیقه 23 بازی تیمش مقابل تونس به ثمر رساند. ارسال کریگ گودوین باعث شد تا میشل با ضربه سر گلزنی کند تا استرالیا پس از شکست مقابل فرانسه بتواند با کسب سه امتیاز ارزشمند به جام جهانی برگردد. در حقیقت استرالیا باید برای ماندن در جام جهانی در مقابل دانمارک قرار بگیرد در حالی که تونس عملا خود را حذف شده می داند چرا که آخرین بازی انها در گروه مقابل فرانسه قدرتمند خواهد بود و شانس چندانی را نمی توان برای صعود برای آنها قائل بود.

هانیبال یکی از پدیده های منچستریونایتد به شمار می رود که قرضی به بیرمنگام رفته و جام جهانی فرصت خوبی است تا خودش را نشان بدهد و چه بسا مشتریانی برای خود پیدا کند و آینده روشن تری را برای خود بسازد.

4125